Вправи
Вправа «Табличний процесор Microsoft Excel. Призначення»
Мета: закріпити знання учнями призначення табличного процесора.
Тип вправи: «Заповнити пропуски» – учням необхідно ввести з клавіатури пропущені слова
Вправа «Адреси клітинок та діапазонів клітинок»
Мета: формувати поняття адреса комірки, діапазон комірок.
Тип вправи: Он-лайн гра «Де це?» – учням необхідно, відповідаючи на запитання, вказати потрібне місце на зображенні. Гра проходить у формі змагання з комп’ютером або з іншими учнями.
Вправа «Властивості об’єктів табличного процесора»
Мета: закріпити поняття основних об’єктів табличного процесора та їх властивостей.
Тип вправи: «Таблиця відповідностей» – необхідно перетягувати картки у відповідні стовпці.
Вправа «Типи даних у табличному процесорі»
Мета: закріпити знання типів даних у табличному процесорі.
Тип вправи: «Фрагменти зображення» – необхідно вказати відповідність між позначеними частинами зображення та текстом.
Вправа «Форматування клітинок електронної таблиці»
Мета: закріпити знання типів даних у табличному процесорі.
Тип вправи: «Відповідності сітки» – картки сітки необхідно розставити на правильні місця.
Вправа «Форматування тексту в електронних таблицях»
Мета: закріпити вміння форматувати текст у клітинках електронних таблиць
Тип вправи: «Фрагменти зображення» – необхідно вказати відповідність між позначеними частинами зображення та текстом.
Вправа «Використання вбудованих функцій в табличному процесорі»
Мета: закріпити вміння використовувати вбудовані функції для обчислень, читати вбудовані функції
Тип вправи: «Знайти пару» – необхідно встановити пару між формулами з вбудованими функціями та числами.
Вправа «Обчислення за формулами»
Мета: закріпити вміння читати формули та виконувати за ними обчислення
Тип вправи: «Заповнити таблицю» – в клітинках таблиці потрібно заповнити пропуски – обчислити формули та знайдені числа ввести з клавіатури в клітинки таблиці.
Вправа «Повідомлення про помилки»
Мета: закріпити знання учнів визначати помилки відповідно до виведених програмою повідомлень
Тип вправи: «Відповідності сітки» – картки сітки необхідно розставити на правильні місця.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Література:
- Морзе Н.В. Інформатика: підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, – К.: Видавничий дім «Освіта», 2015. – 224 с.
- Ривкінд Й.Я. Інформатика: 7 кл.: робочий зошит / Й.Я.Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько. – К.: Генеза, 2015. – 96 с.
- Ривкінд Й.Я. Інформатика: підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я.Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько. – К.: Генеза, 2015. – 256 с.
Інтернет-ресурси:
- https://urok-ua.com/interaktyvni-vpravy-do-urokiv-informatyky-po-temi-tablychnyj-protsesor/
- http://learningapps.org/about.php
Коментарі
Дописати коментар